lis 2, 2015
1349 Views
6 0

Rozpoznawalna marka to coś więcej niż logo inwestycji, nieruchomości czy dewelopera

Written by

Stworzenie marki jako takiej, nie stanowi problemu. Kłopotem nie jest także powołanie do życia marki rozpoznawalnej. Wystarczy przecież zmusić odbiorców do oglądania elementów jej wizerunku na każdym kroku. Celem i osiągnięciem, staje się natomiast stworzenie marki, która nieść będzie ze sobą przesłanie, która nie będzie rozpoznawalna sama w sobie, jednak rozpoznawalne będą jej styl, jakość.

Jaki udział ma ona w całym procesie tworzenia logo? Choć to pytanie zadawało sobie już wielu, wiadomym jest, że marka to coś więcej niż logo. Pytanie powinno brzmieć więc, jaki udział w projektowaniu logo ma marka.

wizerunek_dewelopera_apartamenty_prestizowe

Zacznijmy więc od tego, że to właśnie marka tworzy logo, opowiada historię, przedstawia obietnicę, którą logo ma za zadanie zilustrować i ukazać w taki sposób, by zapamiętała ją ogromna ilość odbiorców. Wartościowe logo powstaje więc dopiero po tym, jak marka napisze swym wdziękiem, całą powieść, do której logo oraz pozostałe elementy graficzne, jak różnego rodzaju materiały identyfikacji czy znaki i czcionki, będą ilustracją.

identyfikacja_inwestycji_wizerunek_nieruchomosci_wizeualizacje

Gdzie leży więc największa trudność twórcy logo? Zaczyna się ona w kilka chwil po rozpoczęciu prac, szczególnie tych udanych. Początkowo, znając markę, wiemy dobrze, czego oczekuje ona od powstającego znaku. Staramy się odzwierciedlić to w każdym kawałku, tworzonego dzieła, niestety w pewnym momencie, stajemy się ofiarą własnych ambicji. Ambicji, które przekonują nas do tego, iż ten fragment wyglądałby lepiej, gdyby…, a tamten, wówczas, gdy… Okazuje się, że wiemy lepiej, czego potrzebuje marka, zmieniamy logo, zmieniamy również jej historię.

wizerunek_inwestycji_strona_www_apartamenty_torun

apartamenty_obsługa_nieruchomosci_wizerunek_dewelopera

Logo to jedno z najbardziej skomplikowanych działań, jakie podejmuje twórca. Nie tyle skomplikowane w technice, ile w samej idei. Niezbędna staje się ogromna pokora, umożliwiająca odzwierciedlenie wartości marki, w najbardziej efektywny sposób, połączona z odwagą, pozwalającą na przełamanie stereotypów, barier i niejednokrotnie zasad. Nieoceniona jest jednak równowaga, między obiema z cnót twórcy logo – bez niej marka nigdy nie otrzyma właściwego wizerunku, a twórca nigdy nie stanie się profesjonalistą.

Deweloper →  www.apro.com.pl
Czytaj dalej →  Wizerunek apartamentowca


 
banner

Comments are closed.