sty 11, 2015
1482 Views
0 0

Rola kalendarza firmowego – kalendarz reklamowy

Written by

Niejednokrotnie z pewnością spotkałeś się z kalendarzem, ukazującym produkt, logo firmy, nazwę firmy czy cokolwiek, co kojarzy się z konkretną działalnością. Prawdopodobnie nie zwróciłeś na to uwagi, jednak niesie on ze sobą ważne zadanie – ma on skupiać naszą uwagę i prezentować firmę. Jak się okazuje nie jest to tylko miły gest ze strony firmy, która oferuje nam darmowy kalendarz na nowy rok. Stanowi on bowiem świadomą i bardzo dobrze przemyślaną reklamę.

Projekt kalendarza firmowego - Nicrometal

Zarówno kalendarz książkowy, jak i kalendarz naścienny czy też ten, który stawiamy na biurku, używany jest przez każdego niezmiernie często. To najważniejsza cecha kalendarza, mówiąca o tym, że warto wykorzystać go jako reklamę.

Oczywiście reklama ta, musi być dokładnie przemyślana – nie może być nachalna ani męcząca. Za sprawą kalendarza książkowego, możemy dotrzeć do mnóstwa klientów. Kiedy podarujemy kalendarz jednemu klientowi, a na okładce, widnieć będzie logo i nazwa naszej firmy, prawie na pewno, zobaczy je wiele innych osób – koledzy, znajomi, współpracownicy, rodzina naszego klienta. Jak się okazuje, za sprawą jednego tylko kalendarza mamy szansę, zbudować pozytywne wyobrażenie o naszej firmie, w oczach setek osób. Wystarczy, że klient będzie używał naszego prezentu. Gdy podarujemy kalendarz każdemu klientowi, możliwe, że za sprawą zwykłego kalendarza trafi do nas wielu kolejnych odbiorców. Nie zapominajmy również o pracownikach – wystarczy, że ktoś ze znajomych spojrzy na kalendarz, bądź pochwali jego design, a rzetelny pracownik, ma szansę wykazać się, opowiedzieć o firmie czy produkcie i zdobyć kolejnego klienta. Być może nie w tej chwili, jednak za tydzień czy miesiąc, gdy osoba, która widziała nasze logo, zastanawiać będzie się nad produktem czy usługą, podświadomie wybierze nas.

Projekt kalendarza firmowego - Nicrometal

Za sprawą kalendarza książkowego możemy zatem zdobywać klientów, ale również dbać o tych, już stałych. Dzięki temu, będą oni odbiorcami zadowolonymi, którzy jednocześnie stają się niezależnymi ambasadorami naszej marki, co bez wątpienia jest niesamowicie wartościowe.
Kalendarz książkowy, bardziej niż te stojące na biurku czy wiszące na ścianie, ma szansę przekazać coś więcej niż tylko identyfikację firmy. Możemy gdzieniegdzie przemycić reklamę produktów, opis działalności, najnowsze akcje, w których firma bierze udział i wszystko inne, co zachęci przypadkowego odbiorcę do zapoznania się z naszą działalnością.
Warto więc skupić się na projekcie kalendarza, który mimo niepozornych rozmiarów, może stać się inwestycją niezwykle wartościową.


 
Article Categories:
Aktualności · Marketing
banner

Comments are closed.