paź 20, 2013
1072 Views
2 2

Ekskluzywne mieszkania

Written by
Identyfikacja marki “Winnica Toruńska”

Stworzenie wizerunku inwestycji oraz opracowanie strategii sprzedaży ekskluzywnych mieszkań.
Ekskluzywny apartamentowiec Winnica Toruńska to kameralny budynek zbudowany na stromym stoku skarpy wiślanej tworzy trzynaście apartamentów o rozmaitych powierzchniach, a malownicze tło każdego mieszkania stanowi panorama Wisły.

Cele i założenia
Apartamentowiec Winnica Toruńska to ciekawa, nietuzinkowa architektura, stanowiąca połączenie tradycji i nowoczesności, charakteryzująca się klasyczną elegancją oraz najwyższą jakością wykonania wszystkich detali. W ramach spójnej identyfikacji przedsięwzięcia opracowaliśmy profesjonalne wizualizacje architektoniczne oraz materiały reklamowe podkreślając prestiżowy charakter inwestycji.

obsluga_inwestycji_torun04obsluga_inwestycji_torun03 obsluga_inwestycji_torun01obsluga_inwestycji_02 

Proces i realizacja
Zadaniem agencji reklamowej Salmo Design było stworzenie od zera nowej marki, w tym w szczególności: nazwy, sloganu, logotypu, brand identity. Zawsze w tego typu inwestycjach opracowujemy szczegółową strategie marketingową. Precyzyjnie określamy klienta docelowego i dopracowujemy narzędzia by osiągnęły zamierzony efekt.

Rezultat
Wysoka cena m2 w tej lokalizacji oraz bardzo wymagający Klient spowodowało sprzedaż inwestycji trwającą ponad 1,5 roku.
Budynek został nagrodzony Nagrodą Główną w Konkursie OBIEKT ROKU 2007-2008.

Zakres prac

Deweloper →  www.gmdom.pl
Czytaj dalej  www.salmodesign.pl


 
banner

Comments are closed.